2007年10月20日星期六

我们的恩恩

En En
Glitter Graphics

你们不要笑我像男孩子穿裙似的
幸亏姑姑从小女人 那里学,原来可以帮我变装!
我变!我变!我变变变!
便成可爱小公主李可恩!!!
外婆, 你不要再笑了,我以后一定会女大十八变的!
哇咔咔哇咔咔!

1 寄语:

匿名 说...

How can I miss this picture? I guess her mama, me get all the attention to Ohbin's food lor ... sorry my dearest Megan,, mama is a very "tan zhi gui" .. BTW, thanks for making her this precious cutie picture .....